Vorige week maandag kwam Judith Tielen, staatssecretaris van Onderwijs, bij ons op bezoek. Ze sprak ons over de manier waarop we extra aandacht besteden aan de basisvaardigheden van onze leerlingen. RTV Noord heeft hier een mooie reportage van gemaakt.
